Vragen- lijsten

Vragenlijsten

Binnen het LogiMate systeem kunt u elk formulier gebruiken als een vragenlijst. Deze vragenlijst kunt u publiceren op uw website en op het dashboard voor uw medewerkers. Tevens is het mogelijk om uw klanten en relaties op door u vastgestelde momenten automatisch e-mails te versturen waarin een link staat naar een vragenlijst.

De vragenlijsten zijn in te vullen met elk type device (PC, tablet, smartphone), en kunnen gebruikt worden voor het verkrijgen van klantinformatie. Uw website kan daarmee een portal voor uw back office zijn.

Privacy Policy
LogiFlow

Over LogiFlow

Verbeter het prestatievermogen van uw teams

  • Intensiveer samenwerking en kennisdeling
  • Verbeter uw effectiviteit en efficiëntie
  • Verhoog uw service graad

LogiFlow is een systeem wat uw klanten centraal zet, dagelijkse activiteiten ondersteunt, en data verwerkt tot richtinggevende informatie en strategische inzichten.

Door informatie te centraliseren kunt u al uw activiteiten op elkaar afstemmen en bedrijfsprocessen stroomlijnen.

Iedere medewerker krijgt een compleet beeld van iedere klant waardoor de samenwerking wordt verbeterd en uw klant optimaal bedient.

Eenvoudig aanpasbare dashboards bieden real time rapportages en berekeningen voor het optimaliseren van prestaties.

Helpdesk

Helpdesk

U krijgt op uw website de beschikking over een door uzelf instelbare Helpdesk om de communicatie met uw klanten te optimaliseren.

Alle communicatie tussen u en uw klanten wordt hiermee automatisch gedocumenteerd in het systeem, en gaat niet verloren. Binnen het systeem kunt u berichten die in de Helpdesk terecht komen heel gemakkelijk delegeren naar een collega, bijvoorbeeld om een actie uit te voeren of een reactie te geven aan de klant.

Ook kunt u instellen dat nieuwe berichten die in de Helpdesk terecht komen automatisch worden doorgestuurd naar een e-mail adres, of dat er een SMS-melding verstuurd wordt bij urgente meldingen. Dit is allemaal volledig door u zelf instelbaar. Doordat alle communicatie transparant gedocumenteerd wordt binnen het systeem is het altijd duidelijk wat de status is van een Helpdesk item.

Prognoses

Prognoses

LogiMate software biedt u optimaal inzicht op strategisch, tactisch en operationeel niveau.

Zo kunt u sturen op de activiteiten en gemiddelde conversieratio’s van uw medewerkers waardoor u inzicht krijgt in uw verborgen potentiële omzet en het aantal benodigde FTE’s om dit te realiseren. Door een betere beheersbaarheid van uw forecast en budgettering kunt u uw voorraden minimaliseren en optimaliseren. U krijgt meer flexibiliteit in uw product portfolio.

Dit zal resulteren in optimalisatie van opbrengsten en kostenreductie. Uw onderscheidend vermogen ten opzichte van uw concurrenten neemt toe.

Klanten en relaties

Klanten en relaties

Binnen LogiMate software staat de klant centraal.

U kunt elk gewenst detail administreren en uw klanten categoriseren op basis van door u gewenste parameters (bijvoorbeeld geografisch, branche, segment of groep). U kunt zelf per klant of klantengroep bepalen wie binnen uw organisatie lees- en/of schrijfrechten heeft binnen het systeem, zodat het systeem volledig kan worden ingesteld conform de werkwijze binnen uw organisatie.  LogiMate software biedt u daarmee maatwerk binnen een standaard pakket.

Uw klanten kunnen optimaal bediend worden dankzij de mogelijkheid tot snelle, eenvoudige verslaglegging van klantcontacten (bijvoorbeeld telefoonnotities, bezoekverslagen, afspraakbevestigingen, offertes en orders) waarbij u gebruik kunt maken van uw eigen templates.

Activiteiten manage- ment

Activiteiten management

Met LogiMate software krijgt u een optimaal inzicht op strategisch, tactisch en operationeel niveau.

U bent  in staat om alle voor u belangrijke bedrijfsprocessen, medewerkers en  klanten te monitoren, en uw bedrijfsvoering hierop te sturen.

Dit zal resulteren in optimalisatie van opbrengsten en kostenreductie. Zo kunt u uw medewerkers benchmarken en krijgt u bijvoorbeeld inzicht in het aantal benodigde FTE’s en uw verborgen potentiële omzet.

Maar wellicht nog belangrijker, Logimate software bevordert een intensievere samenwerking en kennisdeling binnen uw bedrijf doordat alle sales activiteiten overal op elk willekeurig moment inzichtelijk zijn.

Persoon- lijk dash- board

Persoonlijk dashboard

  • persoonlijk instelbaar
  • in één oogopslag alle essentiële informatie
  • snel en intuïtief inzien en bewerken
  • navigeren binnen 1-2 muisklikken
Mobiel

Mobiel

Doordat LogiMate software zich aanpast aan elk type device (smartphone, tablet, laptop en PC), zijn uw medewerkers altijd en overal in staat hun activiteiten te continueren. Zo blijven uw  medewerkers altijd op de hoogte van de laatste stand van zaken, en kunnen zij nieuwe informatie delen met hun collega’s waardoor uw klanten en relaties optimaal bediend worden.

Inter- nationaal

Internationaal

LogiMate software wordt door bedrijven wereldwijd ingezet voor sales activiteiten.

U bent niet gebonden aan 1 of 2 talen binnen het systeem. Het systeem is beschikbaar in ruim 50 talen waaronder Engels, Spaans, Portugees, Chinees, Duits, Frans, Hindi, Italiaans, Japans, Russisch, Arabisch, Turks, en Indonesisch.

Hierdoor kunt uw sales activiteiten moeiteloos uitbreiden naar buitenlandse markten, waarbij het systeem zich (desgewenst) aanpast aan de lokale voertaal. Logimate software kent geen grenzen.

Kennis delen

Kennis delen

Het dashboard binnen LogiMate software biedt u de mogelijkheid om informatie op individueel of op groepsniveau te verspreiden binnen uw organisatie, zoals nieuwsbrieven, belangrijke orders, klanten updates. Wanneer medewerkers ingelogd zijn kunnen zij elkaar allerlei berichten sturen en acties delegeren.

Rappor- tage en analyse

Rapportage en analyse

LogiMate software heeft onbeperkte mogelijkheden wat betreft specifieke rapportages waarmee u al uw bedrijfsprocessen kunt monitoren op het gebied van effectiviteit, efficiëntie en timing van de activiteiten.

De gemaakte rapportages kunnen desgewenst kunnen worden gedeeld met andere gebruikers. Bij elk rapport  bent u altijd slechts 1 muisklik verwijderd van de achterliggende gegevens van de betreffende klant of medewerker. De verkregen rapportages kunt u bekijken en analyseren als lijst op uw beeldscherm, als visuele weergave (bijvoorbeeld in een staafdiagram), of in de vorm van een exportbestand (MS Excel).

Voor het maken van specifieke rapportages binnen het systeem is geen beheersing van een programmeertaal nodig, LogiTeam biedt u een training en een handleiding hoe u dit eenvoudig zelf kunt doen.

Leads genereren

Leads genereren

Social media kanalen, zoals Facebook en LinkedIn, en contact formulieren op uw website kunnen desgewenst worden geïntegreerd met LogiMate software.

Hierdoor kunnen geïnteresseerden en leads verder worden opgevolgd binnen het systeem.

Voor een adequate, snelle respons kunnen leads automatisch worden toegekend aan specifieke medewerkers binnen uw organisatie, waarna zij direct verschijnen in hun prioriteitenlijst.

Contact
Workflow

Workflow

LogiMate is een actie-delegeer-informatiesysteem, wat dagelijkse activiteiten ondersteunt, en data verwerkt tot richtinggevende informatie en strategische inzichten. Door informatie te centraliseren kunt u al uw activiteiten op elkaar afstemmen en bedrijfsprocessen stroomlijnen. Iedere medewerker krijgt een compleet beeld van iedere klant waardoor de samenwerking wordt verbeterd en uw klant optimaal bedient.

Eenvoudig aanpasbare dashboards bieden real time rapportages en berekeningen voor het optimaliseren van prestaties.

Sequential emailing

Sequential emailing

LogiMate software biedt u de mogelijkheid om (semi-)automatisch e-mails (met daarin bijvoorbeeld een link naar een vragenlijst of met een nieuwsbrief als bijlage) te versturen naar uw klanten en relaties volgens een door u gedefinieerd schema. Ook kunt u automatische herinneringen laten versturen door het systeem volgens door u instelbare criteria.

Hiermee optimaliseert u uw communicatie richting uw klanten en relaties, en ontlast u uw eigen administratieve organisatie.

Online verkoop / webshop

Online verkoop/webshop

Met het LogiMate systeem kunt u uw producten of diensten via het internet aanbieden. Uw klanten kunnen een bestelling plaatsen en online betalen. U kunt uw product- en prijsinformatie zelf beheren via het Content Management Systeem (CMS).

Daarnaast heeft u de keuze om uw webshop openbaar te maken of voor een (specifieke) ledengroep (via login).

Online agenda

Online agenda

Het LogiMate systeem biedt uw klanten de mogelijkheid om online afspraken in te plannen via uw website. U kunt uw agenda binnen het LogiMate Systeem ook integreren / synchroniseren met de elektronische agenda die u gewend bent. Het systeem kan automatisch vervolgafspraken voor u genereren als u dat zo instelt.

Met het actie-delegeer systeem binnen LogiMate kunt u uw afspraken heel gemakkelijk delegeren naar bijvoorbeeld een administratief medewerker die de afspraken verder inplant.

Facturatie / finance

Facturatie/finance

Met LogiMate software kunt u standaard facturen maken (templates). Op basis van in het systeem bekende gegevens (klantgegevens en verrichte diensten) is het heel gemakkelijk om snel een factuur op te stellen en deze naar uw klanten te versturen.

Openstaande facturen en betalingsachterstanden kunt u heel gemakkelijk in de gaten houden met de uitgebreide rapportage- en signaleringsfuncties die LogiMate u biedt.

Nieuws- brieven

Nieuwsbrieven

Met LogiMate software verstuurt u zeer gemakkelijk nieuwsbrieven in uw eigen huisstijl. U kunt zelf diverse lijsten aanmaken en beheren en hier óf handmatig, óf door middel van een upload contacten aan toevoegen.

Online betalen

Online betalen

LogiTeam software maakt het mogelijk om online betalingen van klanten te koppelen aan uw bankgegevens. Zo werkt LogiMate software bijvoorbeeld perfect met Rabo OmniKassa! Al uw betalingen worden automatisch verwerkt in onze facturatie module en online artikelen kunnen worden gekoppeld aan een betaalde dienst of product.

Voor wie werken wij?