Over Logimember

OVER LOGIMEMBER

LogiMember is een systeem wat uw klanten centraal zet, dagelijkse activiteiten ondersteunt, en data verwerkt tot richtinggevende informatie en strategische inzichten.

Zo kunnen uw cliënten via dit systeem 24/7 afspraken maken en wijzigen, hun persoonlijke dossier inkijken, en hun klantprofiel beheren. Daarnaast heeft u de mogelijkheid om uw cliënten automatisch te factureren en kunt u hen zelfs online laten betalen. Door het geïntegreerde logboek worden alle acties nauwkeurig geadministreerd, zodat discussies hierover tot het verleden behoren. Het systeem kunt u bedienen en beheren via pc, tablet en smartphone.

Vergroot uw cliëntenbestand

  • Online afspraaksysteem
  • Klanten zelf aanmelden

Verbetert betalingsafhandeling

  • Online betaalsysteem
  • Incasso trajecten / fakturatiesysteem

Vereenvoudigt uw administratie

  • Overeenkomsten vastleggen
  • Formulieren beschikbaar stellen

Optimaliseert de communicatie met uw cliënten

  • “Private e-mail”-systeem
  • Nieuwsbriefsysteem